Ułatwienia dostępu

HOT-INFO

Nowa Wieś 70A,
05-660 Warka

+48 667 20 12
szkola@ckziu.edu.pl

Kiermasz podręczników używanych 2024/25

Paulina Szulczewska

KIERMASZ PODRĘCZNIKÓW UŻYWANYCH 2024 25 20240830 115615 0000

KIERMASZ PODRĘCZNIKÓW UŻYWANYCH 2024/25
dla uczniów CKZiU w Nowej Wsi.

Zapraszamy wszystkich uczniów naszej szkoły do wzięcia udziału w corocznym kiermaszu podręczników używanych, który pozwala zakupić podręczniki w okazyjnie niższych cenach.
Prosimy o zapoznanie się z regulaminem kiermaszu, który w tym roku odbędzie się w nowej, odświeżonej formule. Treść regulaminu znajduje się poniżej.

1. Kiermasz podręczników używanych będzie podzielony na sprzedaż klasami – w celu ułatwienia procesu sprzedaży, a także uniknięcia kolejek i dużego natężenia uczniów ze wszystkich klas.
2. Transakcje będą prowadzone bezpośrednio przez uczniów – pomijany jest udział bibliotekarzy, nie licząc nadzoru nad bezpiecznym przebiegiem wydarzenia.
3. W podanych poniżej datach uczniowie wyznaczonych klas będą wystawiać swoje podręczniki do sprzedaży, po ustalonych przez siebie cenach. Uczniowie konkretnych klas będą mieli na sprzedaż tylko ten jeden konkretny dzień lub dwa, aby zrobić miejsce innym wystawcom. Podobnie z kupnem – uczniowie klas młodszych będą mieli określone ramy czasowe, kiedy mogą kupić podręczniki dla siebie.
4. Daty kiermaszu:
- 4 – 6 września: klasy II prowadzą sprzedaż, kupują uczniowie klas I
- 9 -10 września: klasy III prowadzą sprzedaż, kupują uczniowie klas II
- 11-12 września: klasy IV prowadzą sprzedaż, kupują uczniowie klas III
- 13 i 16 września: klasy V prowadzą sprzedaż, kupują uczniowie klas IV
- 17-18 września: absolwenci CKZiU prowadzą sprzedaż, kupują uczniowie klas V
- 19-20 września: dodatkowe dni kupna/sprzedaży dla wszystkich uczniów
5. Uczniowie samodzielnie sprzedają swoje książki zainteresowanym. Transakcje pieniężne odbywać się będą bezpośrednio między uczniami na linii sprzedający-kupujący.
6. Każdy uczeń, biorący udział w kiermaszu, winien posiadać drobne pieniądze do wydawania reszty, a każdy kupujący powinien posiadać pieniądze w niskich nominałach, aby uniknąć problemu z wydawaniem reszty.
7. Kiermasz odbywać się będzie w wyznaczonych dniach podczas DŁUGICH przerw w świetlicy szkolnej. UWAGA: podczas lekcji świetlica będzie zamknięta, więc sprzedający będą mogli pozostawić swoje książki na stolikach na czas uczestnictwa w zajęciach.
8. Nad przebiegiem bezpieczeństwa czuwać będą nauczyciele-bibliotekarze, dyżurujący nauczyciele oraz przedstawiciele Samorządu Uczniowskiego.
W razie pytań czy wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z nauczycielami-bibliotekarzami. Informacji udzielą też członkowie Samorządu Uczniowskiego.